Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Πήγαμε στο Disney on Ice!!!



Πήγαμε και εμείς λοιπόν και είδαμε την παράσταση! Όπως φαντάζεστε ήταν πάρα πολύ ωραία (όπως και ότι αφορά στους ήρωες της Disney άλλωστε).

Το μόνο "κακό" ήταν πως ο μπαμπάς μας δεν μπόρεσε να έρθει μαζί μας γιατί είχε απίστευτο πονοκέφαλο εκείνη την μέρα. Έτσι πήγαμε οι τρείς μας:



 





Το άλλο που θα θυμάμαι τρυφερά είναι πως μια και είχαμε φτάσει πολύ νωρίτερα απο την έναρξη του προγράμματος τα κορίτσια τρέχαν απο εδώ και απο εκεί γελώντας, χοροπηδώντας και τρέχοντας! Πραγματικά το απόλαυσαν το παιχνίδι πρίν! 

Κλείνοντας έχω να καταγγείλω πως το μόνο κακό της παράστασης ήταν πως όλα τα πράγματα που μπορούσες να αγοράσεις απο εκεί ήταν πανάκριβα! Για παράδειγμα το ποπκορν έκανε 9 (!) ευρώ - αν είναι δυνατόν!!! Για να μήν αναφέρω τα δωράκια/ αναμνηστικά...

Και μάλιστα τώρα που το έγραψα αυτό θυμήθηκα τρελή στιχομυθία με την μεγάλη μου κόρη που - βεβάιως - ήθελε να πάρω ποπκορν:

- Κόρη: Μαμά κοίτα πουλάνε ποπκορν, θα μας πάρεις?
- Μαμά: Όχι αγάπη μου γιατί είναι πολύ ακριβά- σιγά μη δώσω 9 ευρώ για 
           ποπκορν!
- Κόρη: Μα πεινάμε!
- Μαμά: Να πεινάτε - εγω 9 ευρώ δεν δίνω έτσι!
- Κόρη: Οι μαμάδες όμως ταίζουν τα παιδάκια τους!!!
- Μαμά: Ναι αλλα άμα πάρω στην καθεμια σας απο ενα ποπκορν θα σας ταίσω
           εδώ και μόνο εδώ γιατι μετά δεν θα έχω!!!

Εννοείται πως ΔΕΝ τους πήρα ποπκορν τελικά! Ακούς εκεί!!! (νά πως δημιουργούνται τα ψυχολογικά τράυματα στα παιδιά)!

Αυτά φίλοι μου!!!

Φιλιά
Μαμά Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου