Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Ιδέα για κέρασμα στο σχολείο!!!

 
 
Η μεγάλη μου αγάπη αποφάσισε πως οι πεταλουδίτσες είναι για πιο μικρά παιδιά και έτσι - τελευταία στιγμή - έπρεπε να αυτοσχεδιάσω ως προς το τι θα κεράσουμε φέτος τους συμμαθητές της.
 
Η ώρα ήταν ήδη 8 το βράδυ και το ένιωθα να μου έρχεται το panic attack in 3, 2, 1...
 
Ευτυχώς που είμαι "μαζώχτρα" πραγμάτων που μου αρέσουν (αλλιώς: υπερκαταναλωτική) και θυμήθηκα πως τις προάλλες είχα αγοράσει κάτι όμορφα σακουλάκια (ναι από το Jumbo πάλι) επειδή μου θύμιζαν την μεγάλη μου αγάπη μια και απεικόνιζαν ένα κοριτσάκι με μεγάλα ματάκια και καστανά μαλλάκια :-)
 
 
Τώρα το θέμα ήταν αν θα δίναμε τα ίδια σακουλάκια και στα αγοράκια. Ευτυχώς είχα παρόμοια σακουλάκια με Χριστουγεννιάτικο Έλατο, οπότε και τα χρησιμοποιήσαμε!
 
 
Τα γέμισα με ζαχαρωτά και έτοιμα! 
 
Γρήγορα, οικονομικά & εντυπωσιακά!!!!
 
  
Φιλιά
Μαμά Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου