Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Πρόσκληση σε Brunch ή -όπως λέμε στο χωριό μου- σε Πρωινό

Αυτή η ανάρτηση είναι κάπως μεταχρονολογημένη καθώς το actual event έλαβε χώρα τον Νοέμβριο, στη γιορτή μου, αλλά μια και είναι μια καλή ιδέα φαντάζομαι πως δεν πειράζει...

Είναι λοιπόν Νοέμβριος και θέλω να καλέσω τις καινούργιες μου φίλες από το σχολείο της κόρης μου στο σπίτι μου (αυτό ήθελα να το κάνω γενικά αλλά η γιορτή μου ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία). 

Το θεματάκι που είχα ήταν ότι έπρεπε να βρω μια μέση λύση ώστε να καλέσω τα κορίτσια χωρίς να καταλήξω να κάνω παράλληλα παιδικό πάρτι (κάτι που σίγουρα θα γινόταν αν η κάθε μια έφερνε και τα παιδιά μαζί).  Από την άλλη κάπως δύσκολο το έβλεπα να τα κρατήσουν τα μικρά οι μπαμπάδες τους... και άντε και το κάνανε: εγώ τι θα έκανα το δικό μας μπαμπά και τα παιδιά μου??? 

Προσωρινό αδιέξοδο στο οποίο βρήκα μια (μέση αλλά καλή) λύση: θα καλέσω τα κορίτσια για πρωινό αμέσως αφού αφήσουμε τα παιδάκια μας στο σχολείο! Και το σχολείο είναι 2 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι μου, και πεινάμε οι άμοιρες μαμάδες μια και έχουμε ξυπνήσει αξημέρωτα για να ετοιμάσουμε τα βλαστάρια μας, και δεν θα έχουμε την έγνοια των παιδιών -μια και θα είναι σχολείο- και οι μπαμπάδες δεν θα γκρινιάξουν! 

Το μόνο κακό (όχι που δεν θα υπήρχε) ήταν πως οι μαμάδες που δουλεύουν δεν μπόρεσαν να έρθουν (εγώ είχα άδεια φυσικά). 

Τέλος πάντων, από βραδύς ετοίμασα το τραπέζι για τις κοπελιές (μια και δεν θα είχα καθόλου χρόνο το πρωί) και με το σκεπτικό πως μας αξίζει και λίγη πολυτέλεια βρε αδερφέ το στόλισα δεόντως! 

Αρχικά έβγαλα το κάλο σερβίτσιο (τύπου κυρία παλιάς εποχής χαχα):


Έπειτα, σκέφτηκα τι επιλογές περιλαμβάνει ένα καλό πρωινό και - παίρνοντας έμπνευση απο τα πρωινά των ξενοδοχείων (πάλι ξύπνησε η ψωνάρα μέσα μου) - έκανα μια λίστα με τα παρακάτω:

Ροφήματα
 
- Καφές φίλτρου
- Τσάι
- Πορτοκαλάδα
- Ρόφημα σοκολάτας
- Espresso 

Εννοείται και τα "συνοδευτικά" γάλα και ζάχαρη (μαύρη, άσπρη & ζαχαρίνη).
 
Τέλος ο Ελληνικός καφές και ο all-time-classic φραπέ ήταν επίσης επιλογές για τις καλεσμένες μου (απλά "upon request" χαχα)!!! 

Για τη λιγούρα...

- Corn Flakes
- Τυροπιτάκια
- Κέικ
- Donuts σοκολάτας
- Στρογγυλά ψωμάκια
- Τυρί & Ζαμπόν
- Μερέντα, μέλι & Μαρμελάδα φράουλα
- Βούτυρο 

Και για τους οπτικούς τύπους της παρέας:




Το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο νομίζω... 



... και τα κορίτσια απόλαυσαν αυτή τη λίγη πολυτέλεια!!!



Παρεούλα, κουβεντούλα, καφεδάκι και φαί (χωρίς να κυνηγάς κανέναν) ... τι άλλο να ζητήσει κανείς για να περάσει καλά ε???

Άντε και στο δικό σας brunch/ πρωινο!!!

Φιλιά 
Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου