Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

Σαπουνάκια Ταρανδάκια! DIY σε 11 απλά βήματα!!!



Αυτά τα υπέροχα δωράκια γίνονται απλούστατα και είναι πάρα πολύ εντυπωσιακά! Εγώ τα είχα φτιάξει για δωράκια τα Χριστούγεννα του 2012 και όλοι είχαν ενθουσιαστεί! 

Τι θα χρειαστείτε: 


1. Σύρματα χειροτεχνίας (pipe cleaners) πολύχρωμα (εγώ τα πήρα από τα Jumbo) 
2. "Ματάκια" (εγώ τα πήρα από τα Jumbo) 
3. Χρωματιστά Πον-πον (εγώ τα πήρα από τα Jumbo) 
4. Κόλλα 
5. Σαπούνι σε μπάρα 
6. Κορδέλα κόκκινη ή/και γιρλάντα (σαν τη πράσινη στη φωτογραφία)
7. Πετσέτα τετράγωνη μικρή 25 Χ 25 (εγώ τις πήρα από τα Jumbo, Baby Towels) 
8. Λαστιχάκια μικρά/"ψείρες" (εγώ τα πήρα από τα Jumbo) 
9. Κουδουνάκια (εγώ τα πήρα από τα Jumbo) 

Ετοιμάστε τα σε 11 απλά βήματα!!!












Αυτό ήτανε!!!

Φιλιά 
Μαμά Δέσποινα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου