Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

"Παραδόσεις" για την 1η μέρα στο σχολείο - ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΜΑ

Σε συνέχεια των προηγούμενων post με θέμα τις "παραδόσεις" μας για την πρώτη μέρα στο σχολείο, με κίνδυνο να εκτεθώ ανεπανόρθωτα, σας παραθέτω ένα ποιηματάκι που έχω γράψει που τις συνοψίζει κάπως χαριτωμένα:

Παιδάκι γλυκό:

Πρώτη μέρα στο σχολειό
και ξυπνάω νωρίς εγώ
θα πλυθώ και θα ντυθώ
δίχως να αργοπορώ.

Θα φορέσω ρουχαλάκι
και ωραίο κοκαλάκι
που διάλεξα με τη μαμά
το προηγούμενο βραδάκι.

Πρώτη μέρα στο σχολειό
και θα τρέξω για να δω
αν η νεράιδα η καλή
ήρθε να με επισκεφτεί.

Πρώτη μέρα στο σχολειό
και θα φάω πρωινό
μια μηλόπιτα ζεστή
με πορτοκαλάδα δροσερή.

Πρώτη μέρα στο σχολειό
να μη ξεχάσω να στηθώ
με το μπλουζάκι το μακό
χαμογελώντας στον φακό.

Στη μανούλα μου θα πω
τι σκοπεύω να γενώ
όταν τελειώσω το σχολείο
και επάγγελμα πρέπει να βρω!

Τη σάκα μου να θυμηθώ
αλλά και το παγούρι
να πω και μία προσευχή
για να μου πάει γούρι.


Περήφανη μαμά Δέσποινα προς το λατρεμένο παιδάκι της:

Πρώτη μέρα στο σχολειό
το χέρι σου θα το κρατώ
κοίτα με πως περπατώ
με ύφος καμαρωτό!!!!

«Δικό μου είναι το παιδί»
θέλω να το φωνάζω
αυτή τη κόρη τη καλή
με τίποτα δεν αλλάζω.

Πρώτη μέρα στο σχολειό
Να θυμάσαι ΣΕ ΑΓΑΠΩ!
θα έρθω να σε πάρω ΕΓΩ
με λουλούδι και γλυκό.

Φιλιά
Μαμά Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου